1 June 2007

Japan - Deer "Hunter"

Je tiens à dire que c'est déjà un exploit, j'ai réussi à alimenter ce blog plus d'un mois !!! Premier jour du mois de juin, premier message ce mois-ci, on va donc faire court. Il s'agit d'une photo prise par une amie qui a visité Nara (Japon) récemment. La ville est connue, entre autre, pour les biches en liberté.

[It's 'Incroyable' (sounds better than the british 'incredible'), after one month this blog is still alive !!! A new month, to celebrate this, a short message. This is a picture from a friend who visited Nara (Japan) last month. The city is very famous for Deers.]


The Air-filled Bambi


N'ayez pas peur, toutes les biches ne sont pas roses et à roulette, mais celle là m'a particulièrement plus. Voilà la vue d'ensemble ...

[Don't be scared, all deers in Nara are not wheeling deers and pink, but this one is my favorite one, i could be in love. Then the complete picture ...]




J'ai dorénavant un nouveau but dans la vie, aller à Nara pour m'acheter une biche gonflable et pouvoir la trainer partout ... une biche, non, un troupeau de biches. Je suis sur que je vais faire fureur avec ca à Tokyo. Plutot que de promener son chien, on promene sa biche gonflable. Coolllllllll !!!

[I have now a new Goal (with a capital G), to go to Nara to buy such air-filled deer and to pull over it everywhere i'm travelling .... one Deer, definitely not enough, a herd of deers. I'm sure that women will fall in love immediatly. Better than a dog, and cheaper, Air is free. Cool :D]

Your Kaeru,
Greg.

No comments: